Bucuresti Relocari – Servicii profesionale pentru o mutare reusita!
Sfaturi pentru o relocare reusita!
Atunci cand avem in plan o relocare, sunt cateva aspecte de care trebuie sa tinem cont si anume:
In prima etapa a relocarii, toate lucrurile pe care doriti sa le mutati trebuiesc impachetate si sortate pentru pentru o eficienta maxima si o gestionare mai buna a timpului acordat relocarii.
Cartile sau obiectele ceva mai grele, le puteti impacheta in cutii mai mici, pentru a evita ruperea atunci cand vor fi manipulate.
Hainele vor fi depozitate in cutii speciale pentru garderoba, iar elementele mai usoare pot fi lasate in dulap in cazul in care acesta nu va fi demontat.
Pentru o evitanta cat mai clara, va recomandam etichetarea fiecarei cutii in care aveti depozitate lucrurile ce urmeaza a fi mutate.
Daca in urma procesului de relocare, gasiti lucruri care nu va mai sunt folositoare insa considerati ca altcineva ar avea nevoie de ele, le puteti dona unei organizatii iar in acest fel castigati spatiu la noua dumneavoastra locatie.
Un alt factor important al relocarii este ambalajul. Un ambalaj potrivit va garanteaza o protectie sporita pentru fiecare obiect mutat.
Pe scurt, pasii unei mutari reusite sunt:
- Impachetarea bunurilor in folie stretch, folie cu bule sau paturi speciale din bumbac ;
- Ambalarea cutiilor si etichetarea corespunzatoare a acestora;
- Demontarea mobilei si ambalarea acesteia;
- Transportul;
- Descarcarea si punerea pe pozitie a obiectelor mutate;
- Despachetarea obiectelor;
- Montarea mobilierului;
- Strangerea materialelor folosite la impachetat.
Pentru o relocare reusita, va recomandam sa apelati la profesionisti in domeniu, pentru a va asigura ca toate bunurile vor fi trasportate in conditii optime si fara pagube.
Bucuresti Recolari va ofera servicii precum:
- Relocari locuinte;
- Relocari firme;
- Relocari internationale;
- Depozitare;
De retinut! Bucuresti Relocari va ofera servicii profesionale la un pret corect.
Estimarea de cost este gratuita! Contactati-ne pentru o estimare!